miercuri, 7 iulie 2010

Ploua.

Sunt din Dorohoi. Si probabil multi dintre voi va uitati la stiri si stiti si voi ca din cauza ploilor se vorbeste numai de inundatiile imense de aici si din alte zone din nord. De doua - trei saptamani a plouat incontinuu.. si ProTv-ul, Realitatea si Antena3, tot felul de Jeep-uri, dube de politie si elicoptere s-au plimbat intruna prin oras. A venit chiar si Traian Basescu in oras. Am vazut cand a aterizat elicopterul pe stadion ;;). In fine de joi sau vineri nu a mai plouat deloc si chiar temperaturile au fost mari. Peste 25 de grade. Numai bun de iesit la un suc sau de mers la piscina :x! Pana ieri dimineata, cand m-am trezit si ploua. Mi-am zis ca au inceput iar ploile alea si am sa stau iar in casa in fata computerului o saptamana intreaga.. Peste o ora s-a oprit ploaia si a iesit soarele si eu am iesit afara !! Chiar daca a plouat dimineata, pe la 3 - 4 au fost cam 25 de grade. Totusi azi ploua iar cand m-am trezit. S-ar putea sa iasa soarele si azi dar e deja 4 si inca nu a iesit nimic :)). Si nu mai am chef de saptamani intregi de ploi.. Nu numai ca nu vreau sa-mi petrec in casa toata vacanta dar ma si gandesc la oamenii care stau pe langa Jajia si Buhai.. care si-au pierdut toate bunurile, casele si chiar si membrii ai familiei sau rude.. Oricum , eu sper sa apara soarele cat mai repede ca sa pot iesi afara :) . Bye!

Un comentariu: