luni, 5 iulie 2010

99 de lucruri despre mine

1. Sunt baiat.
2. Imi iubesc prietenii/familia.
3. Citesc bancuri de pe net.
4. Sunt dependent de computer.
5. Mi-am pierdut pana acum 3 telefoane.
6. Am 4 adrese de e-mail.
7. Am 501 omuleti in lista de mess.
8. Ma uit la filme / seriale in fiecare seara.
9. Vorbesc mult.
10. Imi place sa joc carti.
11. Am ghiozdan Nike.
12. Beau Cola.
13. Am multe pixuri ! ( totusi la scoala nu imi iau niciodata..).
14. I love U.S.A.
15. Nu imi place cand cineva vorbeste de rau pe cineva la care tin.
16. Stiu sa tin un secret.
17. Prefer scarile in locul liftului.
18. Ascult orice fel de muzica in afara de manele ( fara descriminari.. ) :).
19. As vrea sa castig la loto ( poate ar trebui sa si joc ) .
20. Imi place sa joc Poker Texas Hold'em.
21. Nu pot sa dorm noaptea daca in camera e foarte cald.
23. Sunt din Dorohoi si sunt mandru. :D
24. Imi place Piatra Neamt ! :)
25. Daca imi pun mintea rezolv multe probleme.
26. Uneori sunt lenes.
27. Am blog.
28. Iubesc sepcile.
30. Mai rar ies din casa fara sapca.
31. Ador spaghetele.
32. Nu ma uit la telenovele.
33. Nu-mi place in discoteca.
34 Prefer sa ies cu prietenii undeva unde ne putem auzi :).
35. Am fost la sala o luna.
36. Vreau sa merg iar la sala dar nu mai apuc.
37. Mai am un frate si o sora.
38. Am fost procesati din 5 in 5 ani :)) 15 , 20 , 25.
39. Imi plac masinile.
50. Cand nu inteleg ceva dau search pe Google.
51. Imi plac animalele , mai ales cainii.
52. Nu arunc gunoiul pe jos.
53. Nu am fumat niciodata.
54. Am avut un accident grav cu rolele.
55. Dupa accident am mai mult curaj sa ma trag cu rolele :D.
56. Imi place gustul acru.
57. Am vrut sa plec in SUA .
58. Inca vreau. :D
59. Am iesit o singura data din tara.
60. Am fost in Polonia.
61. Imi place sa risc si sa fac lucruri periculoase.
62. Am trait o experienta in care am fost aproape de moarte.
63. Accidentul cu rolele.
64. Imi ia in medie 1-2 ore ca sa adorm.
65. Deci am probleme cu somnul.
66. Oricand stau la computer am langa mine un pahar si o sticla de cola sau pepsi. :D
67. Top 5 filme preferate sunt : 8 Mile , G.I. Joe , The Hangover , Step Up , American Pie - book of love (am mult mai multe).
68. Top 5 seriale preferate : Monk , The Unit , Lost , Prison Break si 24 (la fel, mult mai multe).
69. Top 5 filme animate ( desene ) : Up , Open Season ( 1,2 ) , Barnyard , Jungle Book , Shrek :).
70. Personajul din desene preferat : Johnny Bravo ! :D
71. Iubesc Basket-ul!
72. Sunt in echipa scolii de basket.
73. My best friend is far away. :(
74. Ma pricep la glume.
75. Uneori fac glume proaste.
76. Sunt scorpion.
77. As vrea sa invat sa cant la chitara.
78. Primul oras in care as vrea sa merg e Rio , Brazilia.
79. Sunt optimist.
80. Vreau sa-mi cumpar caine , dar nu stiu de care.
81. Ma gandesc la un Doberman.
82. Vorbesc foarte bine engleza.
83. Iubesc vara.
84. La scoala astept enorm vacanta.
85. In vacanta astept scoala !
86. Cand ma plictisesc ma oftic.
87. Imi place sa castig la jocuri.
88. Ma oftic cand pierd.
89. Sarbatoarea mea preferata e Craciunul.
90. Imi plac bancurile seci.
91. Cunosc multa lume,dar am doar cativa prieteni pt care as da orice.
92. Imi place sa desenez. ( grafitti , tattoos etc. )
93. I love South Park ! :x
94. Ma uit des pe Discovery.
95. Imi place orice inghetata de fructe de padure. :D
96. Vara imi place sa calatoresc.
97. Si sa fac poze pe oriunde calatoresc.
98. Ma mir ca am ajuns pana aici.
99. Ma cheama Radu. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu